8 Ocak 2008 Salı

Ana muhalif!

Ana muhalif!

Gelin şu ana muhalif partiye bir göz atalım, acaba ana muhalif görevi içindeki ana işlevini yapabiliyor mu?

Neden ana denir ikinci büyük partiye, tabi ki mecliste! Efendim meclise girememiş ve ikinci büyük parti olur mu? Olmaz elbette ama bizim gibi geri bıraktırılmış ülkelerde olabilir, olmaz olmaz diye bir şey yok!

İktidarı yaptıklarından etkilenenler sığınız ana kucağına ve sorunlarına çare bulması için kapısı arşınlanır!

Peki, bugünkü ana partiye giden var mı? Ben giden birini gazetelerden okudum, o da soymak için gitmiş! O kadar teknoloji ile donatılan bir sırça köşk soyulmuş!

CHP neden iktidar hırsı olan bir parti değildir?
Çünkü hazineden ve İş Bankasından geçinir!

Peki, kaç üyesi bulunur?

Yaşayanları içine katalım mı? Çünkü üyelerin bir bölümü mezarlıkta yatıyor, bunun ile ilgili üstelik uyarıldı. Peki, ölü olan vatandaş neden bir partiye üye olur? Demek onların aidatını veren yerler var! Peki, aidatını vermeyen ne olur partide? Üyeliği düşer! Peki, ne zaman düşer? Kongreler öncesi, eğer rakip birisinin yanında görülmüşse!

Şimdi şu soru hemen aklınıza gelmez mi, CHP içinde neden hep iktidar kavgası var?
Çünkü ortada hazine ve İş bankası paraları var!

İkide bir Atatürk’ü ağza almaları acaba bu gelen varis nedeniyle mi?

Kim bilir?

Gelin bu yazıyı hiç alakası olmayan bir fıkrayla bitirelim de siyasi bir şey olsun!
Gazneli Mahmut çok acıkmıştı. Önüne patlıcan yemeği getirdiler. Çok hoşuna gitmişti. "Patlıcan hoş bir taam" dedi.

Mahmud'un nedimi patlıcanı medhetmeye başladı. Meziyetlerini anlata anlata bitiremedi.
Yemek bitip de karnı doyunca "Patlıcan kötü bir taam" dedi Gazneli Mahmud.
Nedimi bu kez "Çok kötü ve de zararlıdır" dedi.

Bunun üzerine Mahmut nedime dönerek: "Behey köftehor, demin patlıcanı övüyordun, şimdi yeriyorsun. Bu ne iştir?" deyince nedim "Efendim, ben sizin nediminizim, patlıcanın değil" cevabını verdi.
29.09.2006
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: