8 Ocak 2008 Salı

birazda olsa sesimi yükselterek, sessiz olunmadığını vurgulamak içinde olsa.

zaman zaman okuduğum haberlere gazeteler izin veriyorsa ki, şu ana kadar milliyet ve hürriyet gazetesi izin vermekte, eskiden radikal gazetesi veriyordu. kısıtlı imkanlar içinde düşünceyi en iyi şekilde ifade etmek için bir imkanı ben kendimce uzun zamandır kullanıyorum.
orada yazdığım her yazıya kendi adım ile katıldım, kendi düşüncelerimi bu kısa yazılar içinde belirttim.
birazda olsa sesimi yükselterek, sessiz olunmadığını vurgulamak içinde olsa.
kim okuyor oraları bilmiyorum, fakat ben en azından sessiz kalmadığımı biliyorum ve elimdeki olanak bu kadar olduğundan ancak kelimelerim ile yorumluyorum.
daha uzun soluklu yorumlarımı ise sizin ile paylaşıyorum.
o paylaştıklarım ise değişik web sitelerinde yayınlanıyor.
düşüncemin ne kadar çok uzağa giderse o kadar bu evrensel köyde tek başıma olmadığımı duymuş olmaktayım..
bazen sizlerin maillerini dolduruyorum, fakat benden olmayan hiç bir mailide göndermiyorum. kendi emeğim ve kendi düşüncemi paylaşıyorum.
bu paylaşımımda bana yorumları ile kendi düşüncesini belirten tüm dostlarıma teşekkür ederim..
sadece bunu paylaşmak istedim!
benim ile düşüncesini ve kendi duygularını paylaşmayan arkadaşlarında kulaklarını çınlatmak istedim!
iki gündür bir sürü uyarı mesajı gönderdim, demek ki o kadar yoğun ki arkadaşlar hiç cevap vermeye gerek bile görmüyorlar..
bizim iş yoğunluğundan kendimizi unuttuğumuzu en yakınım olan sizlerden görüyorum!
çok yoğunsunuz!
hiç vaktiniz yok!
iş beklemez!
dostlar bekler düşüncesindesiniz!
ama yanıldığınızı da söylemek isterim.
bir düşünün bu yaşa gelene kadar kaç dostunuz oldu, kaçı uzun soluklu olarak günümüze taşındı?
çok yoğunusunuz, çokkkkk!
insanca sarılmayı unuttuk, insanca merhaba demeyi artık anımsamıyoruz bile!
çook iş var yetiştirilmesi gereken!
teknoloji insana daha çok zaman kazandıracak, hobilerimizi geliştireceğimizi düşünüyorduk, ya şimdi?
teknoloji var olan zamanımızı da çaldı, kendimize dahi zaman ayırmaz olduk..
çok yoğunuz, çooook!
merhabalımız bile sanal oldu!
çooook!

***********
İstanbul'un göbeğindeki çocuk fuhuşuna polis yeni müdahale etti... miliyet gazetesi 03 mart 2006bu olay üzerine bende aşağıdaki notu yazdım!cem başka açıdan bakalım olaya! doktora giden çocuk kürtaj yaptırıyor, peki doktor yetkililere haber veriyor mu? eğer vermiyorsa o zaman nasıl oluyor o doktora doktor demek? demek hipokrat yemini paraya kadar! paranın söze girdiği yerde hipokrat yemini ortadan kalkıyor... bence bu sapkın ilişkilerin içinde doktordan tutun, devlet görevlilerin her bir makamına kadar iç içe bir ilişki var. suç hepisindedir! kurban ise henüz büyümekte olan çocuk!

03.03.2006
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: