8 Ocak 2008 Salı

Denizler İçin…

Denizler İçin…

Bugün üç fidanın idam edilme günü, onların ölüm gününde tüm idam edilenleri saygı ile anıyorum!

Deniz diye başlardı eskiden sloganlar, şimdi de küçük bir kesim tarafından söylenmeye devam ediyor, demek ki, Deniz efsanesi bu yeryüzünde daha da uzun yaşayacak. Her türlü engellemelere rağmen, her tülü bellek silmelere rağmen deniz ve yoldaşlarının eylemleri beyinlerde yerlerini koruyacak.

Sadece deniz mi idam edilen, elbette hayır!
Ülkemiz her askeri rejim döneminde birileri idam edilmiştir. Bunların en sonuncusu ve en kanlısı 12 Eylül dönemidir. O dönemde idam edilen tüm yurtseverleri sevgi ve saygı ile anıyorum.
Onlar geleceğimizin aydınlık çocuklarıydı, onlar karanlığa karşı duruşun sembolleridir.
"Aşk olsun sana çocuk!" ben bu sözün her idam edilenler için söylenmesini gerektiğini düşünüyorum, sadece deniz ve yoldaşları için değil.

Yüz aklarımızı saygı ile anıyorum.
06.05.2006
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: