6 Ocak 2008 Pazar

deprem izmiri çok sevdi...


deprem izmiri çok sevdi bırakmıyor kaç gündür. bu sefer gece bire yaklaşırken kendini anımsattı. aman tanrım ne o sallantı, biraz uzun sürdü bu sefer. sefer diyorum merkez üssü seferihisar!
dışarıya fırldık, ne oluyoruz der gibi, sonra dışarıda ateş etrafında kaç şiddetinde olduğuna dair tahminler, ve radyo ile açıklanan sonuç 5,9 şiddetinde olmuş. arkasından artçılar gelmiş.
bu arada tüm telefonlar yine kesildi, telefon sorununa çözüm getirilmesi gerekli, düşünsenize,bir yıkıntı altına kalan vatandaş yardım için birini arıyor, sonuç hüsran! ulaşamıyor, servis dışı gibi anlamsız kelimeler. ne anlatır bu kelimeler?
telefon acil durumlar için önemli olduğunu bir kez daha hissettirdi.
her şey gönlünüzce olsun!..
izmir ve civarında oturan arkadaşlara yeniden geçmiş olsun derim, deprem yağmuruna tutulduk sanırım, yağmurdan ve doludan kaçış yok gibi, paniklenmeyin ve sakin davrandığınızda daha güvenli olacağınızı bilin derim.
çünkü panik anında ne yapacağını bilemeden kendine ve çevrene zarar verebilirsin. öncelikle sakin ol!
hepinizi sevgiyle kucaklıyorum..

haa dışarıdan gelir gelmez duygularımı yazmak istedim, bu da benim terapim!..

21.10.2005
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: