7 Ocak 2008 Pazartesi

şehirlerde bir şeyler oluyor

otele eşiyle giriş yaparken sadece iki ayrı yataklı bir oda kaldığını öğrenen yaşlı kadın biraz bozulmuş..

"hayret!.." demiş kocası, "44 yıllık evliyiz sadece birkaç gece ayrı yatamaz mıyız?.." bu sefer "iki yatağı birleştirebilir misiniz?.."
diye resepsiyona sormuş yaşlı kadın..
görevliler birbirlerine "ne kadar romantik.." anlamında bakışırlarken "bizimki horlayınca.." diye başlamış kadın, "dürtüp tekmelemek için habire yataktan kalkmak beni öldürüyor evladım!..

şimdi bu fıkrayı okuyupta insanın aklına neler gelmiyor?

derin devlet ile normal devlet arasındaki diyalog gibi değil mi? son dönemde şehirlerde bir şeyler oluyor, bir çoğu bizim dışımızda olduğu için izlemek konumundayız. izleyici olunca hep birileri sadece akşam yatakta yanındakinin horladığında nasıl uyandıracağını düşünmekle geçiriyor!

gerçi benim yanımda uyandıracağım biri olmadığı için olsa gerek bu tip fıkralardan başka sonuçlar çıkarıyorum, siz de benim kusuruma bakmazsınız umarım!.

18.11.2005
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: