6 Ocak 2008 Pazar

insanın en son gelişen organı neresidir?


insanın en son gelişen organı neresidir?
biliyorsunuzdur kesin!
gözleriymiş!
ben bunu bilmiyordum yeni öğrendim.
şimdi bunu öğrenince aklıma neler geldi biliyor musunuz?
doğal olarak bana ne dediğinizi duyar gibiyim!
saygısızlık olmasın diye ve beni kırmamak için sesinizi çıkarmıyorsunuz.
vallahi ister saygısızlık deyin, ister bilgiçlik deyin ben ne düşünüyorsam yazmaya devam edeceğim gibi, çünkü beynimi her zaman taze tutuyor bu yazma işi. hep çocuk kalıyor en azından beynim!
ee vücudum yaşlandı, bari beynimi çocuk bırakayım değil mi?
gözler en son gelişen organ olduğundan olsa gerek, çevremizdeki bir çok şeyi göremiyoruz! bunun halan gelişmekte olan gözlerimize bağlayalım... çünkü gelişimini tamamlayamamış bir organ ile algılayabildiğimiz kadar algılıyoruz dünyayı!.. yani suçu fazla yoğunlukla verilen bilgilere ya da eksik bilgilere bağlamayalım. fizyolojik olarakta bir suçlu bulundu! gözlerimiz! Kör müsün önünü görmüyorsun kardeşim diye bağıran birine, gözlerimiz kısıp evet henüz gelişiyor diyebiliriz!
fazladan karikatürize oldu değil mi, eh ne yapalım son dönemde çizeceğime yazmaya daha önem verdiğimdendir!..
bu gidişle bir karamizah yazarı olur muyum ne dersiniz?
14.09.2005
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: