6 Ocak 2008 Pazar

karnesini alan çocuklar


karnesini alan çocukların sevgili velisi olan arkadaşlarım, umut ederim canlarınız istediği gibi bir eğitim dönemini başarılı bir şekilde sonlandırmış olsun. her şey gönlünüzce olmasını dilerim.
bu arada sınava girecek dostlarım ya da dostlarımın çocuklarına da başarılar dilerim..
sınav mevsimi açıldı, hadi çocuklar koş koş sınav yerlerine diye bağırasım geldi!..
neyse efendim başarılar dilerim. ne için ve hangi amaçla sınava giriyorlarsa girsinler umut ederim gönlündekiler olur..

eğitim konusuna değinince, hala yapılan zorunlu din dersi eğitimi ve tek yönlü olarak verilen tarih derslerinin anlamsızlığı gün geçtikçe daha sarsıcı bir şekilde kendini hissettirmektedir. zorunlu din dersi ile güya laiklik güvence altına alınacakken, artık türkiye´deki laikliğin laiklik olmadığı gün yüzüne çıkmış, sunni hanifi mezhebinin bir propagandası yıllardan beri yapılmaktadır. bu propaganda ise kimleri iktidara taşıdığı, gün gibi ortada olduğunu söylemek için kara çarşaflara bakmaya gerek yok sanırım!.
türkiye´de trafik konusuda bir eğitim konusu olduğu için belirtmeden geçemeyeceğim, trafikte insana saygı yerine araca saygı temel alınmış. burada hiç bir trafik kuralı ve araçları insana göre yapılmamış, araçlara göre belirlenmiş. zebra şeridi olan yollar ne diye yapılmış onu anlamakta zorluk çekiyorum. o şeritlerde dahi araç öncelikli bu ülkede. eğer yaya öncelikli olduğunu düşünüp o şeritlere adım atarsa vay haline, ilk yardım aracını bekleyen yerde yatan birine hemen dönüşebilir.


10.06.2005

Hiç yorum yok: