7 Ocak 2008 Pazartesi

çöl sıcakları

buralarda çöl sıcakları olunca, insanın aklına sadece çöl ile ilgili konular geliyor!
aşkı için kendini çöllere süren ferhat geliyor. günümüzde kaç insan bu şekilde öykü canlandırabilir kafasında. artık ne aşkı için, ne de idealleri için kendini çöllere sürecek insan yoktur! fakat sana şu kadar para veriyorum benim için şu sina çölünü geçte gel dersen o zaman farklı, ne sina kalır ne de afrika ortalarında ki çöl!
bakın safari yarışmaları için kendilerini çöl ortasına süren insanlara!
cipleri ile o zor koşulları geçmeye çalışan binlerce insan. ne için?
sonucunda kazanacağı ödül için!
işte günümüzde artık her şeyin belirleyicisi olmuş para!
para için çölleri aşan, uzaya giden insan!
çöl kumlarına yazı yazan kaç şair kaldı günümüzde?
ben çöl kumlarına yazı yazmadım ama gökyüzüne yazdığım kelimeleri savurdum. bakalım kaçı size ulaşabilecek?
05.08.2005
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: