7 Ocak 2008 Pazartesi

çok mu tarih kitabı okuyorum!

almanya´da neler oluyor?
hiç kimsenin aklına gelmeyen ayak oyunları burada da gün yüzüne çıkmaya başladı.
kaçırılan milli tutuklu arkeologumuzun cebinden, rehineleri kurtarmak amacıyla verilen paralar çıkmış. bu paraları alman devleti resmen yalanlamıştır, hiçbir teröriste para vermedik, anlaşma yapmadık diye!
üstüne üstelik askeri bir dosya kaybolmuş!
nasıl kaybolduğunu kimse bilmiyor.
bizdeki gibi ne yanmış, ne de fare yemiş, kaybolmuş!
kim sorumlu o dosyadan, o da bulunamıyormuş!
hep bizde olacak değil ya, milli kavramını ödünç aldığımız ve daha sonra sahiplendiğimiz almanya’da da milli kavramı hala çok güçlü!
milli futbolcular emekli olunca dahi almanya adına çalışmaya devam ederler!
nerede olurlarsa olsunlar, almanya’nın çıkarı için her türlü özveriyi gösterirler!
backenbauer bunlardan biri!
kaç senedir uluslararası karşılaşmalarda almanya’nın en üst sıraya çıkmasına yardım etmiştir, kağıt üzerinde de olsa!
bu seneki dünya kupasının burada oynanacağını sağlamıştır!
kaçırılan milli arkeologumuzun üzerinden rehineler için para çıkınca kafalar karışmış!
bir de alman gizli servisinin ırak’ta savaş sırasında, pardon işgali sırasında amerikan güçlerine her türlü yardımı yapmış!
o dönemde de ırak işgaline karşı açıkça direniş gösteren schröder hükümeti, yeşiller partisi lideri fischer ile dünyayı dolaşıyordu, bu işgale karşı gelmek için!
fransızlar kendilerini kandırılmış hissediyorlardır şimdi!
onlarda madem öyle deyip, iran’a karşı amerikalılarla birlikte hareket etmeye başladılar!
almanya’da neler oluyor, allah aşkına bir bilen anlatsın!
bir yandan fabrikalar taşınıyor, bir yandan işinden olmamak için her türlü özveriyi gösteren işçi, bir yandan işinden atılan polisler!
en zor olanda sosyal yardım alarak yaşayanların durumu!
yıl sonu gelen ödemelerini nasıl yapacaklar?
üstüne üstelik bir de radyo tv için ödenen aylık paralar!
off offf kömür gibi yanıyorum!
sibirya soğuklarında donuyorum offf offff!
diye türkü söylemekten başka!
almanya’da gerçekten neler oluyor?
sanki oyunları daha önce yaşamışım gibi bir his var üzerimde!
çok mu tarih kitabı okuyorum!
balık akıllı bir ulusun evlatı olarak hemen yaşadıklarımı unutmam gerekmez mi?
off offf kömür gibi yanıyorum!
Bu türküyü söylerken bir de aklınızdan erotik görüntüler getirmeyin, valla öyle bir görüntüm yok!
off offf diyerek parayı başkası cebe indirdi, şimdi ülke ilke zengin koca arayışlarında, bizde günümüzü nasıl kurtarırız telaşı içindeydik!
offf offf!
23.01.2006
ismail cem özkan

Hiç yorum yok: