26 Ağustos 2008 Salı

demokrat çizgi sayfası artık tarihteki yerini almıştır!

demokrat çizgi sayfası artık tarihteki yerini almıştır!

demokrat çizgi tarih içindeki yerini almış durumdadır. üç haftadır bana neden yayınlanmadı diyen soran arkadaşlara söyleyeceğim bir şey var, bana yapılmayan açıklamayı benden bekleyemezsiniz diye düşünüyorum. sadece kısa olarak gazetede yayınlanan haberlerin çokluğu demokrat çizgi sayfasının gazetede yer bulamamsının neden olarak gösterildi. üstelik bu sayfanın yayınlanmadığını ben çok sonra öğreniyorum, eğer bana açıp ya kusura bakma bu nedenle sayfayı koyamadık demiş olsalardı hala sayfanın yayınlanması gündemde durabilirdi, fakat o ana kadar gelen bir doyurucu açıklama olmadığı için sayfayı bir daha hazırlamayacağımı cuma günü gittiğim gazetede gazetenin yetkili arkadaşlara söyledim. bundan sonra demokrat çizgi benim imzam ile yayınlanmayacaktır.

daha önce hazırladığım (yayınlanması için üç sayı hazırlamıştım, onlar gazetede durmaktadır. yer yokluğu yüzünden belki silinmiş dahi olabilir. dijital ortamda saklananların silinmesi kadar doğal bir şey yoktur! silinmemiş olmasıda artık önemli değildir, çünkü yayınlanmayacaktır diye düşünüyorum.) ve sayfaya karikatürlerini koyduğum arkadaşlara haber veremediğim için üzgünüm.

açıklama yapmak için fazla beklemenin anlamı yok, belirsizlik dedikodu üretir, o yüzden bu kısa açıklamayı yapıyorum. gazeteye emek vermişim, o yüzden gazeteyi ne eleştiririm, ne de överim. o gazetenin yaşaması gerektiğine inanıyorum, çünkü muhalif basına her zaman ihtiyaç vardır. benden sonrada arkadaşlarım gidip orada çizecekler, yazacaklar, emek verecekler. ben ayrıldım diye gazete bitmez, gazete kötüyede gitmez. umarım ki daha iyiye ve daha güzele doğru atılımına devam eder.
demokrat çizgi birgün gazetesindeki ömrünü kısa sürede doldurmuş olduğu için üzgünüm, fakat ne yapalım ki gelişmeler bunu getirmiştir. ben yaşamım içinde bazı ilkelere dikkat ederim, o dikkat ettiğim davranış biçimleri benim günlük ilişkilerimi dahi belirler. bilgi aktarımı ve her şeyin açık olarak konuşulması önemlidir, gizlilik benim açımdan gereksiz olarak durur. gelecek günleriniz daha aydınlık ve özgür olur.

bu arda sayfaya emeği geçen tüm dostlarıma, yazanlara, çizenlere, birgün gazetesinde çalışanlara, bana destek veren tüm tanıdık tanımadıklara teşekkür ederim. umarım başka düzlemlerde ortak üretmeye devam ederiz..

dostlukla
cem

Hiç yorum yok: