10 Eylül 2010 Cuma

Omurgasız insan!

Omurgasız insan!

12 Eylül süreci omurgasız insan yarattı ve omurgasız insan nerede duracağını bilemedi.

Omurgasız insan, rüzgar nereden eserse o yöne çabuk dönendir.

Omurgasız insan, inanmadığı rolleri çabuk kabul edip, o rolde yaşayandır.

Omurgasız insan, ağlaması gereken yerde, inanamadığı halde rol icabı ağlayandır.

Omurgasız insan, yönetici ve yönetici olarak kalmak için her yolu mubah görendir.

Omurgasız insan, kimliğini gömlek değiştirir gibi değiştirendir.

Omurgasız insan, değişmedim eski görüşümdeyim diyerek, yaşamını değiştirendir.

Omurgasız insan, gündüz meydanda söylev veren, akşam yandaş ekranda mülakat verendir.

Omurgasız insan, acısını duymadığı acıları duyar gibi, gözyaşı dökendir.

Omurgasız insan, kafasındaki görüntüyü yanında gezdirdiğinde gösterendir.

Omurgasız insan, ben dedim, ben yaptım, oldu diyendir.

Omurgasız insan, çevresine omurgasız insanları toplayandır.

Omurgasız insan, demokrasi getireceğim diye söylev verirken, çevresine baskı kurarak beni destekleyin diyendir.

Omurgasız insan, referandum sonunda değişen fazla şey olmayacağını bildiği halde, sanki yeni bir ülke kurulacakmış gibi propaganda yapandır.

Omurgasız insan, AKP zihniyetine hayır, referandumda evet diyendir.

Omurgasız insan, tarihi bilinci ve birikimi olmayandır.

Omurgasız insan, evet ama yetersiz diye propaganda yapandır.

Omurgasız insan, hayır diyenleri düşman görendir.

Omurgasız insan, camide ve cami önünde propaganda yapandır.

Omurgasız insan, varlık sebebi olan 12 Eylül’ü değiştireceğim diyerek, değiştirmeyen insandır.

Omurgasız insan, takiye yapandır.

Omurgasız insan, karşısında gördüğüne sürekli kendisince sıfatlar yükleyendir. Olmadığı halde olmuş gibi anlatandır.

Omurgasız insan, 12 Eylül’ün yarattığı insan tipidir.

Hiç yorum yok: